Nie rób niczego na ślepo - przetestuj swoją kampanię

zrób to lepiej

Komunikator, dzięki któremu tysiące Waszych maili trafiają codziennie do adresatów, pozwala na przygotowanie przeróżnych szablonów i kompozycji kampanii. Gdy już doszlifujesz wygląd maila, przed ostateczną wysyłką warto sprawdzić czy aby na pewno w skrzynkach odbiorczych wszystko będzie wyglądać tak, jak tego chciałeś.

Informacja prasowa opublikowana. Bazowy szablon maila wybrany. Lista adresatów wyselkcjonowana. Czas na modyfikacje! A zrobić można dużo. Podział jedno-, dwu- lub trzykolumnowy. Zdjęcia, teksty, lead informacji prasowej, wizytówki załączników i wideo, kontakty - to tylko niektóre z klocków, jakich można użyć aby doprowadzić kampanię do wymarzonego kształtu. A wszystko prosto i przyjemnie, metodą "przeciągni i upuść".

przetestuj1.png

Ok, wszystko gotowe? Nie jesteś pewien? Obawiasz się, że po kliknięciu "Akceptuj" zauważysz niedociągnięcie lub coś po prostu nie będzie wyglądać w skrzynkach odbiorczych tak jak to zaplanowałeś? Jeśli podgląd wiadomości w systemie Ci nie wystarcza - nie ma sprawy. Wyślij test kampanii na swój lub inny dowolny adres mailowy. Wystarczy kliknąć "Wyślij test", wpisać adresy (automatycznie pojawi się tam przypisany do Twojego konta) i wybrać "Wyślij".

przetestuj2.png

Kilka sekund i już możesz podziwiać swoją kampanię w skrzynce mailowej. Prawda, że prezentuje się świetnie? :) Pozostaje już tylko wybrać datę wysyłki, kliknąć "Akceptuj" i dopić kawę po dobrze wykonanej pracy.