netPR logo netPR logo
  • nasze rozwiązania
  • informacje
  • blog
  • kontakt
  • logowanie
Przyszłość, widzę przyszłość, przyszłość widzę!
22 stycznia 2019

Przyszłość, widzę przyszłość, przyszłość widzę!

Jak zapowiedzieć kolejny rok i mówić o tym, co faktycznie może mieć miejsce, unikając sztampy i nudy? Naszym zdaniem trzeba skupić się ma tym, co znajduje się blisko i co robi się na co dzień. „Miniony rok był trudny, a przyszły będzie pełen wyzwań” - takich wytartych stwierdzeń u nas nie przeczytasz. ...

czytaj artykuł
Podsumowanie 2016 roku na blogu netPR.pl

Podsumowanie 2016 roku na blogu netPR.pl

W 2016 roku napisaliśmy dla Was 56 tekstów (łącznie z tym, który właśnie czytasz). Część z nich była ściśle, a część luźno związania z PR-em. Informowaliśmy w nich także o nowościach w naszym systemie, ale też komentowaliśmy wydarzenia ze świata internetu. ...

  • co nowego
30 grudnia 2016
2016 rok - jaki był, każdy widzi

2016 rok - jaki był, każdy widzi

Jeśli bywacie czasami w internecie to prawdopodobnie w ciągu ostatnich kilku dni nasłuchaliście się o tym, jaki to rok 2016 jest zły. My dziś chcielibyśmy temu zaprzeczyć. Dlatego robimy podsumowanie najważniejszych rzeczy, które udało nam się zrealizować.

  • co nowego
29 grudnia 2016
Wesołych Świąt

Wesołych Świąt

W ubiegłym tygodniu napisaliśmy krótki poradnik na temat wysyłki świątecznej kartki wideo. Dziś pokazujemy Wam naszą. Wykorzystaliśmy moment, gdy nikt z Was nie gościł w naszym studiu TV i postanowiliśmy powiedzieć kilka słów do kamery. ...

  • co nowego
20 grudnia 2016
Profile Linkedin i Instagram w biurach prasowych netPR.pl

Profile Linkedin i Instagram w biurach prasowych netPR.pl

W zapale czystek dotyczących kodu umknęła nam informacja o tym, że dodaliśmy również możliwość integracji biura prasowego z kolejnymi mediami społecznościowymi.

  • co nowego
01 grudnia 2016
Jesienna aktualizacja netPR.pl

Jesienna aktualizacja netPR.pl

Duże zmiany w Blogach, Automatyzacjach, wielkie czyszczenie kodu - to największe zmiany wczorajszej aktualizacji. Czas na małe podsumowanie.

  • co nowego
23 listopada 2016
"Zdrada" Adblocka

"Zdrada" Adblocka

Adblock - najpopularniejszy program służący do blokowania niechcianych reklam w Internecie - zapowiedział ... umożliwienie "omijania" swoich filtrów. O co w tym wszystkim chodzi? Adblock umożliwi kupienie miejsca na reklamę, która zostanie przepuszczona przez jego filtry blokujące treści. Zanim jednak zaczniecie rzucać gromy i zanim dostawcy irytujących (i szpiegujących) reklam...

  • co nowego
  • z sieci
14 listopada 2016
Ćwierkać każdy może - nowe ułatwienia na Twitterze

Ćwierkać każdy może - nowe ułatwienia na Twitterze

140 znaków. Tyle miejsca dawał swoim użytkownikom Twitter, aby przekazać całą swoją wypowiedź. Teoretycznie. Od tej liczby trzeba było zawsze odjąć 23 znaki za dołączoną grafikę, 23 znaki za link i kilka znaków na oznaczenie użytkownika w przypadku odpowiedzi na jego tweeta. ...

  • co nowego
  • z sieci
13 października 2016
Wow! Blisko 4 tys. materiałów w 3 lata

Wow! Blisko 4 tys. materiałów w 3 lata

Dokładnie trzy lata temu opublikowaliśmy nasz pierwszy redakcyjny materiał wideo (ale z profesjonalną produkcją filmową mamy do czynienia już ponad 7 lat). Przy tej okazji postanowiliśmy wprowadzić coś nowego...

  • co nowego
16 września 2016
Glokalizacja - kiedy PR-owiec przestaje być tłumaczem

Glokalizacja - kiedy PR-owiec przestaje być tłumaczem

Glokalizacja to zbitka słów globalność i lokalność. Jak być jednocześnie dopasowanym do rynku globalnego i lokalnego? Jak powinien wyglądać PR w obliczu tego podejścia? Jeszcze do niedawna sukcesy święciła globalizacja i myślenie w kontekście rynku światowego. ...

  • co nowego
28 lipca 2016
Gdy sukces jest kryzysem - przypadek Niantic i Pokemon Go

Gdy sukces jest kryzysem - przypadek Niantic i Pokemon Go

Okazuje się, że niespodziewany sukces może zrodzić kryzys. Duża popularność gry Pokemon Go, to niewątpliwie powód do zadowolenia dla Niantic. Przeciążone serwery już mniej. Co robi producent, żeby poradzić sobie z tą sytuacją? Czy nie zmarnuje potencjału swojej gry? Świat oszalał. ...

  • co nowego
  • z sieci
19 lipca 2016
Kilka słów o kryzysowym PR

Kilka słów o kryzysowym PR

Stało się. Firma ma kryzys, za który – słusznie czy niesłusznie – jest obwiniana przez opinię publiczną. Co wtedy robić? Co mówić? Jak koordynować komunikację i czy potrzebne są do tego jakieś specyficzne narzędzia? I najważniejsze – jak nie wpaść w popłoch? PR kryzysowy nie powinien być obcym pojęciem dla żadnej firmy działającej na rynku podwyższonego ryzyka (np. w branży chemicznej...

  • co nowego
15 lipca 2016
Szerokie dotarcie do mediów z wideo - mini case study

Szerokie dotarcie do mediów z wideo - mini case study

Krótka recepta na sukces? Ciekawy, wyjaśniony w prostych słowach temat i dobry montaż wideo. Jeśli myślisz, że to puste słowa, to mamy bardzo dobry przykład temu zaprzeczający. Nie da się ukryć, że dziś znacznie łatwiej przebić się z wideo niż z komunikatem tekstowym. ...

  • co nowego
13 lipca 2016
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • z 8
netPR.pl
newsroom netPR.pl
videoPR.pl
infoWire.pl
  • netPR.pl sp. z o.o.
  • ul. Bielska 33/2, 02-394 Warszawa
  • NIP 7010100787
  • REGON 141216920
  • KRS 0000295403
  • +48 22 201 32 10
  • info@netpr.pl
  • FAQ – najczęściej zadawane pytania
  • warsztaty netPR.pl – samouczki wideo
  • dystrybucja infoWire.pl
  • fundacja internetPR.pl
  • agencja informacyjna infoWire.pl
© copyright netPR.pl