facebook web
Profile Linkedin i Instagram w biurach prasowych netPR.pl
01
grudnia
2016

Profile Linkedin i Instagram w biurach prasowych netPR.pl

Jacek Partyka
Jacek Partyka

W zapale czystek dotyczących kodu umknęła nam informacja o tym, że dodaliśmy również możliwość integracji biura prasowego z kolejnymi mediami społecznościowymi.

Co to oznacza dla naszych Klientów? Na ich biurach prasowych mogą teraz pojawiać się automatycznie wszystkie aktualizacje z:

  • Stron firmowych na LinkedIn
  • Kont firmowych na Instagramie

Ich integracja różni się nieco od tej znanej wam dotychczas. LinkedIn i Instagram wymaga autoryzowania aplikacji, dlatego przed dodaniem ich jako zewnętrzne źródła – trzeba wykonać jeden dodatkowy krok. Poniżej krótka instrukcja, jak to zrobić:

  1. Zaloguj się do naszego systemu.
  2. W prawym górnym rogu odnajdź swoje imię i nazwisko, najedź na nie i z rozwijanego menu wybierz pozycję mój profilprofil.jpg
  3. Przejdź do zakładki Media społecznościowe
  4. Kliknij przycisk Dodaj
    dodaj.jpg
  5. Wybierz ikonę profilu społecznościowego, który chcesz dodać
  6. Zostaniesz przekierowany do wybranego serwisu, poproszony o potwierdzenie uprawnień dla naszej aplikacji. Aby potwierdzić konieczne będzie zalogowanie się do swojego konta.
  7. W przypadku stron firmowych LinkedIn zostaniesz poproszony o wybranie stron, które będziesz chciał integrować z listy wszystkich, do których masz odpowiednie uprawnienia (pamiętaj, że aby zintegrować stronę firmową LinkedIn z biurem prasowym – musisz mieć do niej uprawnienia administratora)

To jeszcze nie koniec! Po autoryzacji naszej aplkacji dla swojego profilu LinkedIn czy Instagram, aby zacząć importować nowe wpisy do swojego biura trzeba jeszcze dodać ten kanał jako zewnętrzne źródło – ta operacja wygląda już właściwie tak samo, jak w przypadku Twittera czy Facebooka. Dla pewności jednak przypominam :)

  1. Wchodzimy w sekcję Biuro Prasowe (lub dowolną inną, którą chcemy połączyć z socialami)
  2. Wchodzimy w ustawienia (prawy górny róg, pod logotypem firmy)
  3. Wybieramy odpowiednią sekcję (np. Social media albo Informacje dla mediów), a następnie Zewnętrzne źródła.
  4. Z dostępnych przycisków wybieramy Dodaj użytkownika Instagram lub Dodaj użytkownika LinkedIn
  5. Wpisujemy nazwę wcześniej dodanego profilu (np. netpr.pl w moim przypadku), przydzielamy mu jedną z istniejących kategorii (warto stworzyć wcześniej odpowiednią) i upewniamy się że jest aktywna i zapisujemy.

Po chwili – dokładnie tak samo, jak w przypadku Facebooka czy Twittera – w wybranej sekcji publikacji zaczną pojawiać się wpisy z dodanego profilu.

Dla wszystkich firm i marek, które aktywnie korzystają z tych mediów społecznościowych - teraz macie szansę pokazać kolejne oblicza swojej marki w biurze prasowym. Integracja wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu pozwala na stworzenie naturalnego miejsca, w którym wasi odbiorcy będą szukali informacji :)

PS. Jeśli jesteś w gronie Klientów, których witryny jeszcze nie obsługują kanałów społecznościowych i chciałbyś to zmienić, aby zacząć wykorzystywać te możliwośći – daj nam znać! Jeśli masz już zintegrowane inne kanały społecznościowe, ale masz problem z aktywacją tych na LinkedIn czy Instagram lub nie wyświetlają się one poprawnie - również nie bój się napisać. Na wszystkie maile czekamy na support@netpr.pl.



Jacek Partyka
Jacek Partyka